Kızlar bu ara formda 10 aylık bebek beslenme başlıklarını çok görüyorum bizimki de su bi haftaya kadar normaldi ama artık kaşıkla bisey veremiyorum neredeyse herseyi eline almak istiyo bu sefer doyduğundan emin olamıyorum çok sevdiği şeyleri şimdi bi kac kaşık alıp yemek istemiyo bide agliyo ama eline versem et vs bisey yiyo o zaman ne yapıyım ne tarz şeyler yapiyosunuz siz doyurucu fikir öneri ne varsa üstüme atar mısınız . Elle yesin tamam ama ben verince de yesin yemiyo bu sefer ben aç mı kaldı diye stres oluyorum zorlamak da istemiyorum yemekten huylanmasın diye ama rahat edemiyorum