Alpaslaninannesii Kizlar merhaba cocuklarinizda diz agrisi olan oldumu sonn 1 aydir arada dizim agriyor diyor bazen sag diz bazen sol diz doktor ortopediye yonlendirdi randevumuza 2 hafta var daha bilgisi olan basina gelen varmi ??
aydinmumine Alpaslaninannesii canım bu yaşlarda büyüme ağrısı olabiliyor bazen sağ bazen sol dediğine göre büyüme ağrısıdır diye düşünüyorum eğer çok kilolu bir bebek değilse dizleri kiloyu taşıyabilecek boyuttaysa sorun olacağını zannetmiyorum yine için rahatlasın bi gör röntgenini falan