meryy46 Kızlar ilk başta Bebelac Gold kullandık gaz ve kabızlık yaptı. Sonra Aptamil pronutra denedik çok icirmeden hippe geçtik hipp de başta iyi gibiydi yine kakasını yapamıyor kilo alımı da yavaş ilerliyor hangi mamayı önerirsiniz anneler
babyisleeping meryy46 zaten bir çok marka kullanmışsınız genetik olabilir mi siz yada eşiniz zayıf mısınız
fatmakstk meryy46 kızım beş günlükken mamaya başladık şu an hala aynı mamayı kullanıyoruz kilo alımı gayet güzel aslında benim kızım kiloyu ek gıdaya geçince fazla fazla almaya başladı aptamilden başka bir mama kullanmadık hala devam ediyoruz
Badeninannesi_35 meryy46 ben Bebelac Gold kullanıyom kïzımada kullanmïştım şimdi de oğluma kullanıyom gayet güzel kilo aldırdı menmunum hiç sıkıntı yaşamadık
meryy46 babyisleeping yok eşim boylu ve kilolu ortanca kızım da öyle toplu ama bu bebeğime mama bulamadık yarayan diğer kizlarimda sadece Bebelac Gold kullandık iyi aldiriyordu