myangelson Geçen perşembe 1 yaş aşısı olduk bir kaç gündür oğlumun yüzünde ensesinde falan minik minik döküntüler oldu aşı sonrası olabiliyor diye okudum, sizlerin de başına geldi mi bu durum?
myangelson organikirmik Balbulutu Niyesordunbucevabi Bizimki normalde uyarirdi da unuttu sanırım bu sefer bende sormayı unuttum yan etki olur mu ateş dışında falan diye o sırada oğlum çok ağladığı için oyalama derdindeydik 🥲 teşekkür ederim normaldir o zaman internette de yazıyor olabileceği çünkü 🌸🌸
melek3675 myangelson 1.5 yaş aşısında oldu döküntü geçmedi hala vücudu geçti yanakları duruyor önce 6. Haftalık dediler sonra alerjik sonra enfeksiyon hala bulunmadı sebebi
myangelson melek3675 1.5 yaş asisinda hangi aşılar var ki öyle döküntü yapabilecek acaba. Sebebi bulunmaması da cok ilginç gerçekten