Ay ben eski anam babam usulündeyim. Bizim hiç bağlarımız sarsılmıyordu, hiç sendromlarımız yoktu. Annemin bakışından anlar susardım. Bence çocuklarımız da bizim gibi biz sadece onların hırçınlığını sürekli bir kalıba sokuyoruz. Yok atağı yok sendromu. Yeni nesil çocuklarını görünce biz çocuk değilmiydik diyorum. Yani diyeceğim o ki aylarca süren meme bıraktırmamı olur 😀 Siz bakmayın ona sabır taşı kullandım, bende sabır taşı ile bıraktırdım 3 gün sürdü ortalama tertemiz sonuç verdi 😀 15 aylıkken bıraktık şimdi 24 aylık hala bana anne diyor, Seviyor ve sürekli yanında beni istiyor 😀 Sarsılan birşey olmuyor merak etmeyin 😀😀