Kızlar bebişlerinizi ne zaman oturtmaya başladınız 4 aylık kızımı doktor günde 10 dk 10 dk oturt süreyi arttır 4.5 aylık olunca tam otursun dedi. 5. Ayda tadım yapmaya başlarız dedi
Ama kaynanam da daha oturtma kalçası çıkar falan dedi. İnstgramda bazı videolar da denk geliyorum kimisi oturtuyor kimisi 6. Ayda başlıyor sizin fikirleriniz nedir 😊