kaderdenizz Aynısını yaşayan birisi var mıydı acaba detay DNA yaptıramadık pahalı diye pap a değerim 0.21 Mom beta 0.36mom Net 1.1 böyle olnalar var mıydı doktor bu Pap değerine takıldı ama belki olabilir down diyor ne yapmam lazım gerçekten çok kötüyüm
Zumra_Fatma kaderdenizz ya ikili tarama testler bu gibi fetal dna hariç benimde durum yetmeyince ucretsizlere okey dedim ama bu tetsler yalan bacım inanma eşimin teyzesine down sendromlu demişler çoğunlukla yani o derece çocuk masAllah normal bebek yani insanı korkutmakdan baska bişey yapmiyorlar
nursemom05_ kaderdenizz 4 lü tarama testim benimde sıkıntılı gelmişti. Ama ayrıntılı usg normaldi. Yine de fetal DNA yaptırdım. Bi sıkıntı çıkmamıştı. Sağlıkla bebeğimi kucağıma aldım. Açıkçası ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığı normalse hiç kafanıza takmayın.
Usnac1995 kaderdenizz Bu testler risk belirtiyor, neden yaptırıyorsunuz ki 😢 Yani riskli de olsa, olmasa da %50 yanılma payı var. Hayır down değil deseydi de içiniz rahat etmezdi ya yanlışsa diye. Detaylı ultrasona girin, bunu hiç takmayın kafanıza
sengul34 kaderdenizz hiç üzülme hiç canını sıkma benim doktorum demişti ki bu iki testleri dedi biz yaptırmıyoruz istemiyoruz çünkü diyor o zaman diyor annenin ve bebeğinin bir kani yüksek oluyormuş ondan sebep değerler çok yüksek çıkıyor kesinlikle ama kesinlikle üzülme önce Allah’a sonra bana inanın benim kaç doktorum yaptırmadı bana göbeğinde falan kan almak isterlerse pardon su almak isterlerse kesinlikle izin verme müsaade etme erken doğması sebebiyet oluyor çok duydum çevremden bebeğe o şekilde vefat eden bile var Allah korusun için rahat olsun hiç kafanı kurcalamasın hiçbir şey yapmadım ki eminim
kaderdenizz Zumra_Fatma doktor net bişeyde demiyor olabilir diyor ben maf oldum 26 haftalık oldum daha yeni diyorlar daha önce hiç sorun yoktu
kaderdenizz nursemom05_ evet onlar normal dedi doktor sadece Pap a değeri için sıkıntı dediler kaç tur paylaşım yaptım sadece bana böyle geldi herhalde
kaderdenizz Usnac1995 detaylıya girdim bir sorun çıkmadı herşey normal dendi bana gerçekten psikolojim bozuldu
kaderdenizz sengul34 bende her gün ağlamaktan gerçekten bıktım ne geliyorsa Allahtna geliyor o yüzden eşimde dedi öğrensen ne olacak şuan 26 haftalık oldum zaten daha yeni diyorlar ikili testin kötü diye detaylıda herşey yolunda dedi ama o değer beni maf etti kordonsentez olurmuş sadece bana haftam ileri diye onuda istemedim bende
arzusssss Benim de ikili yüksek riskli çıkmıştı 1/215 ihtimalli down olabilir diye. Yaşım 33 bu arada. Her neyse doktor nift testi (fetal dna) önerdi biraz pahalı açıkçası o günün euro karşılığı ödeme yapmıştık bir yıl önce 18bin küsür liraya denk geldi. Bir hafta o testin sonucu gelene kadar öldük öldük dirildik şükür test de temiz geldi kızım da sağlıkla doğdu şimdi 7 aylık🤲 inşallah sizin de sıkıntı yoktur ve sağlıkla doğar bebeğiniz… Not:şimdiki aklım olsa ikili test yaptırmazdım tamamen ihtimallere yaşa göre sonuç veren uyduruk ilkel bir test Avrupa’da bu testler çoktan tarih olmuş. Fetal dna en doğru sonucu verir bir de amniyosentez.
kaderdenizz arzusssss doktor ammiyosentez için geç dedi kordonsentez varmış o da çok riskli dedi bana ve bu arada detaylı ultrasonda herşey iyi dediler emse burun iyi dediler bana
Zumra_Fatma kaderdenizz bak daha önce bir sorun yokmuş boşu boşuna çocuğunuzu da kendinizde üzmeyin Rabbimin dedigi olur
sengul34 kaderdenizz ben de üç hafta ilerden gidiyor çocuklarım ama hiçbir şeyde olmadım doktorlar her zaman her şeyin en kötüsünü söylüyor sakın ağlayıp da kendinize karnınızdaki Bebeğinizi strese sokmayın amenna deyin hiçbir şey olacağı değil ve sadaka verin camilere gittiğinizde veya Kur’an kursları varsa beş TL on TL artık elinize ne kadar geliyorsa sadaka verin sadaka bile eder ömrü uzatır demişler
alpaslanmom_ kaderdenizz down olabilir diyen doktorunuzu değiştirmek ile başlayabilirsiniz . Ensesi 3,5 mm den fazla mı ? Ultrasonda burun kemiği yok mu ? Yada amniyosentez mi yapmış nerden olabilir diyo bu bi tarama tesis doğruluk payı yok yani hamile bir kadına yapıyorlar bu testi sonra kadının hamileliği stres içinde geçiyor yazık ya
kaderdenizz alpaslanmom_ gerçekten öyle herşey normal çıktı detaylıda ben başka doktorada gösterdim artık ağlıyorum odalarında sorarken bana diyorlar bu değer ile belki olabilir ama kesin değil amniyosentezde olmuyor haftam büyük diye bu ikili testtide yaptırdığımda doktor değil asistan bakmıştı iyi normal dedi sonra başka doktor baktı böyle dedi
isimli00 kaderdenizz canım hiç moralini bozma. o testlerde yanılma payı çok yüksek ablamın kızı içinde engelli demişlerdi şuan 10 yaşında çok şükür herhangi bir hastalığı da yok
arzu38arzu kaderdenizz ben fetal dna yaptırdım orada cok nadir görülen bir trizomi cıktı onun üzerine amniyosentez yaptırdım tüm genetik testler yapıldı hiçbir sey cıkmadı kızım 2 aylık sağlıklı cok sükür. Yani içinizi ferah tutun ikili tarama sadece bir istatistik umarım sağlıkla kucagınıza alırsınız.
kaderdenizz Zumra_Fatma öyle zaten kocaman oldu bu saatten sonra nasıl kıyarımda aldırırım diyorum herşey nasip demekki benimde imtihanım böyle
Alpimkalbimm kaderdenizz annem de yaptırdı kardeşime down ihtimali yüksek demişler annem hiç takmadı bile 16 yasinda down falan da değil. Yanılma payı çok yüksek bir test için kendinizi ve bebeğinizi üzmeyin lütfen
kaderdenizz sengul34 doğru söylüyorsunuz gerçekten bunalıma girdim doktor bide diyor seni psikolog yollucam bu gidişle ultrasonda bişey yok ama bu ihtimalini söyledikleri için çok üzüldüm