Mesela benim kardeşlerim 6 yaş var aralarında ama kardeş gibi değiller abi kardeş ilişkileri yok, kucuk olan büyügw abi demiyor onu rakip gibi görüyor, beraber oynamak vs istemez, büyük olan ben abiyim diyip kural koymaya calisiyor baskınlık kurmaya calisiyor kucukte onu rakip gördügü icin daha hırcınlasiyor, büyük olan o kücük deyip oyun oynamak istemiyor onla yani 6 yas ideal degil benc acaba karakterlerimi tutmuyo birbirinr