[silindi] Kızlar akşama eşim ve oğlum yok , ben tek başıma olacağım. İftar için ne yapsam kendime bilemedim . Dışardan da söylemek istemiyorum . Siz tek olunca neler yapıyorsunuz ? Tavukta yemek istemiyorum gıdaklıcaz yakında😂
nededinsen_ [silindi] keyif sür kız kendine ziyafet hazırla şımart kendini artık em çok neyi seviyorsan
[silindi] [silindi] yalnız olduğumda bol soslu dızmana yapıyorum kendime bir de fırına patates veriyorum. Çay demliyorum mis 🤌🏼
[silindi] [silindi] eşin neyi sevmiyor diye rahat rahat yapamıyorsan onu yap ye 😂 ben kıymalı makarna yapardım sanırım eşim nefret ediyor bu yüzden özlüyorum yapsam rahatsız olmaz ama keyifle de yenmiyo biri yediğim şeye sanki çöpmüş gibi bakarken tövbe yarabbim 😂😂
[silindi] uykusuzanne__ dün gün menüsü yaptım daha 🙈ama milföyden Boşnak mantısı mı ne varya onu mu yapsam ki💁♀️
[silindi] uykusuzanne__ dur bakayım dolapta kıyma varsa yapayım 😀hangi tarifle yaptın nefis yemek tarifleri mi
[silindi] nededinsen_ işte bacım napsam şaşırdım hem yatmak istiyorum hem ziyafet istiyorum 🙈oruç olmasam yemek bile yemem kafa dinlerdim ama açım yani 😀
[silindi] [silindi] dızmana ne kız😀patatesi de dün yedik🙈bol soslu Hatay döner mi söylesem acaba ama oda soğuk gelirse yenmez
surprizbebe [silindi] hemşom ya offf dızmana çok uzun zamandır yemedim. Eskiden annem babaannem falan ne çok yaparlardı😌 ben de bi denesem güzel olur
nadidelifora [silindi] ah ya. Dizmana dediniz neler hatırlattı bana. Yıllardır aradığım şey bu. Adıni da bilmiyorum. Bir arkadaşımın annesi yapmıştı çocukken. Okuldan çıkıp gitmiştik çok da açtım nasıl güzeldi. O gün bugündür aklımda. Adını da söyledi o zaman ama unuttum gitti. Hamileyken bile nasıl canım çekti adını bilsem yapacaktım. Şuan bu tarifi görünce çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim size. Peki bende şuan kaymak yok nasıl yapabilirim başka bir yolu var mı. Yada kaymak lezzeti çok mu etkiliyor. Yada nasıl bir kaymak olmalı. Markette satılan ekmeğe sürüp yediğimiz kaymak mi.Bana bu cevapları verirseniz çok sevinirim. Hemen denemek istiyorum hemen. Yeterince zaman kaybettik kendisiyle 😂
nededinsen_ [silindi] ben senin yerinde olsam dışardan söylerdim bişe yapmakla uğraşacağım vaktide uyumaya ayırırdım
[silindi] [silindi] Gerçek Dızmana Tarifi (Videolu) https://www.nefisyemektarifleri.com/gercek-dizmana-tarifi-videolu/ Bacı bu da göçmen böreği
[silindi] [silindi] eşimde mantıyı sevmez yemez ya hazır mantı yapıcam ya milföyden mantı yapıcam gibi duruyor 💁♀️
[silindi] nededinsen_ soğuk geliyor patatesler sönük geliyor verdiğim paraya değmiyor bazen çok sinirleniyorum 🥲
[silindi] [silindi] Gerçek Dızmana Tarifi (Videolu) https://www.nefisyemektarifleri.com/gercek-dizmana-tarifi-videolu/
[silindi] [silindi] ay çok güzele benziyor kaymaklı falan 😍😍 ama hamurişinde pek iyi değilim ilk kez yiyceksem yapan birini bulmak lazım hdjsjsmsnsn