miracefe748_ Allah rızası için fikri olan yazsın 3 ay 13 günlüğüz bı turlu içmiyo uyku arasında veriyodum şimdi onuda reddediyor kafayı yemek üzereyim niye içmiyo diye anne sütü almıyor hipp organik combiotik mama kullanıyorum Bebelac kullandık içmedi küstü şuan figer mamalarda malum toplatıldı
eymenayazmom miracefe748_ ben uykuda veriyordum mecburen aylarca içmedi telefona bakarak ver yani her yolu denemelisin umarım hemen geçer ısrar ettikçe daha çok içmiyorlar ama lansinoh biberonla deneyebilirsin o kolay akımı
irem_zengn miracefe748_ önceden de öylemiydi yeni mi başladı benimde oğlum 3 ay 9 günlük 3.aya girdiğinden beri öyle biraz içiyor sonra biberonun memesiyle oynuyor içmiyor kafasını çeviriyor meme de aynı şekilde mama da öyle ağlıyor ayakta gezdirerek biraz daha içiyoruz ayakta gezerek deneyin
Yunusemrecik miracefe748_ 4. Ay atağını girmiş olabilir bunu bizde yaşadık 3 ay 12 günlükken başladı 5. Ayda azalmıştı bazen içerdi bazen ağzına sürmez oynar bırakırdı ama düzeliyor sonra kendi belki sizinki daha kısa sürer
melikexxx miracefe748_ 3 ay 17 günlüğüz bebeğim ne biberon alıyor ne de meme nasıl besleyeceğimi şaşırdım bütün günüm emzirmeye çalışmakla geçiyor
miracefe748_ eymenayazmom ne yaptıysam olmadı içmiyo bı turlu Philips avent biberonumuz önce güzel içen bebeğim içmez oldu bu ay kafayı yicem vallahi
miracefe748_ irem_zengn inanın denedim gram faydası olmadı ne yaptıysam aç duruyo kaşıkla vereyim diyorum damağını kilitliyor
miracefe748_ Yunusemrecik bas bas bağırıyor açlıktan da uyumuyo ne yapacağımı şaşırdım kaldım vallahi kafayı yicem o ağlıyor ben ağlıyorum
miracefe748_ melikexxx aynıyız inan senle bas bas bağırıyor emziği veriyoruz emiyo ama biberon ağzına değer değmez bas bas bağırıyor
seyda_emir_humeyra Benimde bebeğim böyle yaa benimkide yarısını içiyor yarısınıda yarım saat sonra içiyor ama uykuda olması gerekiyor kesinlikle uyanıkken mamasını yemez . Neden böyle anlam veremiyorum . Çok yorucu oluyor ya sürekli uyutmak zorunda kalıyorum mamasını yiyo yediği gibide uyanıyıor 15 dakika ancak uyuyo
sumeyye37recep miracefe748_ şimdi hiç içmiyor musun yoksa hani biraz içiyor da siz tatmin mi olmuyorsunuz onun içtiği miktardan hani belki fazla geliyordu içtiği miktar bile. Ama o dönem geneldee meme reddi oluyor mesela o dönemde bol bol temas ederek ayakta içirmeyi deniyebilirsiniz.
sumeyye37recep miracefe748_ son dönemde evolvia diye bir mama markası var herkes çok beğeniyor içerik olarak falan da zaten mama aldığına göre doktor takibinde alıyordur . Ama tabii sürekli mama değiştirmek bu işi çözmez o dönem hani genelde ret olduğu dönem olduğu için biraz sabır
miracefe748_ Hiç içmiyo mama yarın sağlık ocağına kontrolümüz var doktora diyeceğim inşallah bişeyi yoktur ya çok korkuyorum Rabbim korktuğumuza uğratmasın inşallah kimseyi evladıyla sınamasın inşallah düşmanımı dâhi benim iki kaybim var ilk bebeğim doğduktan iki gün sonra vefat etti ikinci düşük oldu kalbi durdu Rabbim miraçımı bana bağışlasın sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin Rabbim inşallah çok korkuyorum lütfen sizde arkadaşlarım gibi abartıyor demeyin olur mu ciğerim o benim sıkıntı etmem normal değil mi insanlar neden bu kadar anlayışsız
miracefe748_ Bizim için hatta şifa bekleyen huzursuz bebekler için şifa duası okur musunuz birlikte dua edelim
miracefe748_ “Allahümme Rabben-nâs, ezhibi’l-be’s, işfi ente’ş-Şâfî. Lâ şifâe illâ şifâuke, şifâen lâ yugâdiru sekamâ. Miraç efe bebeğimin ismi okuyan okumayan herkesten Allah razı olsun