Sirinseyma işte bazen bizim için normal olan şeyler çocuklarda ters tepiyor🙂↔️ bu yaşta herhangi bir teşhis koymuyor doktorlar. Yedi yaşını bekliyoruz demişti bize. Dönemsel oluyor böyle şeyler. Bu ara evde parmak boyası oynayın. Tıraş köpüğü yada obleck yapın tarifine bakarak. Mikroplar üzerine konuşun. Ben faydalı mikroplardan bahsetmiştim o dönem. Hastalıklara daha dirençli olmamız için mikropların vücuda girmesi gerek, vücudumuz onlarla savaşıyor şeklinde oyunlarda bahsettim. Hadi sen benim faydalı savaşçılarım ol bende mikroplar olayım beni yakala diyip kaciyordum😂 havalar ısınıyor bol bol dışarısı kum taş toprak. Geçer gider inşallah ♥️