oglusannesii ya bilmiyorum ama annem doğumumda yanımdaydı 1 ay yardım etti
Ve bebekle arasında çok güzel bağ oldu
Bebek tabiki annesi olarak herkese karşı beni tercih ediyor şuan 7 aylık ama annemlere gittiğimizde sadece ben dışında annemde duruyor
Kayınvalideme falan gitmez asla
Hatta annem yeğenimi aldı kucağına benim oğlan kıskançlıktan ağladı
Bence alışıyorlar kokuya
Ki annemde çok uzakta yaşıyor 4 ay sonra gördü oğlumu kedi gibi yapıştı oğlum anneme 🥰
Aynı şeyi keşke kayınvalideme de yapsaydı kadıncağız kıskandı biraz 😝