Kızlar bebeğim 5 aylık ama düzeltilmiş 3 aylık doğum kilosu 1200 şuan 4600 sırf sağarak besliyorum. Geçen ay 500 gr aldı sadece sütüm yaramıyor mu acaba cok az içiyor fazladan koyuyorum içmiyor. Doktor mamaya gerek duymuyor şuan ama sizce başlasam yanlış mı yaparım sütüm var ama belki mama kilo aldırır. Kafam çok karışık 🥲 çevredeki laflar cabası. Tecrübenizw ihtşyacım var