Kafayı yemek üzereyim. Oğlum 16 buçuk aylık. İdrar yolu enfeksiyonu başlangıcı var ve antibiyotik başlandı bir de kabız. Bağırsakları çok dolu dedi doktor onun için de bi şurup tavsiye etti. Ama şurup asla içmiyo, içiremiyorum. Kaşıkla içmiyo, şırıngayla veriyorum içmiyo. Ağzını bile açmıyo. Zorla da yapmak istemiyorum ama mecburen kucağıma alıyorum elini kolunu sabitleyip bi elimle kafasını tutup, diğer elimle de içirmeye çalışıyorum ama nafile hepsini geri püskürtüyor. Ne yapmam lazım?? Nasıl içirebilirim başka türlü? Çünkü sinirimden ölücem o öyle yaparken. Resmen savaş çıkıyo şurup içeceği zaman.