Kızlar bebeğim 15 aylık. Emzik kullanıyor, ayakta sallanarak uyuyor ve benim yanımda uyuyor. Doğduğundan beri uykuyu çok sevmeyen bir bebek. Bir kere bile sabaha kadar uyumluluğu yoktur. Eşim salonda yatıyor birkaç aydır biz çocukla rahat edelim diye ama artık rahatsız oluyorum bu durumdan. Evin düzeni de bozuluyor bu şekilde ve bebeğimi de yazın kendi odasına yatırmayı düşünüyorum. Tabi öncesinde kendi beşiğinde uyumayı öğrenmesi gerekiyor.O yüzden şimdi size sorum şu; emzik, ayakta sallanma ve beşiğinde tek uyumayı öğrenme. Sizce bu sıralama nasıl olmalı? Geceleri de hala kalkıp emiyor onu da bıraktırmalı mıyım?