ezgiii12490 ben kendim tiroid hastasıyım. Hatta tiroid kanseri şüphesiyle 2 kez biyopsi vs oldum. Bebeğim doğduğunda tiroidi 20 civarıydı düzenli aralıklarla kan alındı 4. Ayda tamamen normale dönmüştü yine tabi kontrolü bırakmıyorlar 6 ayda bir kan vermemizi istemişti doktoru. Genelde bir süre sonra kendi kendine düşüyormuş