ilkmom Doğum iznim yarın bitiyor doktorum 45 gün rapor verebilecegını söyledi gakat ayın 16 sında ara tatile girecegız 19 undan 22 sine kadar bayram tatılı derken 23 martta okullar başlayacak . Ben raporumu yarın başlatırsam 13 gün tatıllere gidiyor . Yarın sadece doktoruma 3 günlük rapor yazdırsam tatıl dönüşğde kalan 42 günlük raporu kullansam olmuyor mu ?
bebemiz ilkmom yarın 3 gün yazdırın tatil sonrası 42 gün yazmaz doktorlar ya 40 gün ya da 45 gün yazarlar. Siz de 45 gün yazdırın
Kuzularinanasi ilkmom olmaz oyle simdi alacaksaniz simdi almaniz lazim 45 gunluk raporu.tatile denk gelmis olabilir ama o surecte de raporlu olmaniz lazim. resmi olarak olmaz yani dediginiz sey.
glnrk ilkmom doktorla konuş bence. Hatta sağlık ocağından al önce sonra tatil dönüşü doktorundan 45 gün iste
ilkmom kivancege bayramdan sonra yasalaşıcak birde o durum var 45 gğnğ bir anda yazdırırsam izinler uzayınca benım raporum boşa gidecek
kivancege ilkmom evet doğru söylemiş Araya tatil girse bile sizin başlama yazınızın yazılması gerekiyor Rapor alacaksanız parça parça olmaz Ek ders vs durumundan dolayı
bebemiz ilkmom yani olmaz dediyse yapacak bir şey yok. Ama neden olmaz anlamadım. Sonuçta şu an izniniz 3 gün sonra bitiyo olsa bayram seminer haftası rapor almayacaktınız. Ama tabi olmaz dediyse diretmenin anlamı yok
glnrk kivancege ben 40 günlük rapor hakkımı kullanıyorum 3 farklı doktordan parça parça aldım. Ek ders almıyorum ama kimse sorun yapmadı kim demiş olmaz diye? @ilkmom sen de bu 4 hün için aile hekiminden iste tatil dönüşü alırsın. İzinlerin uzatılması da daha sürecek gibi. Ayrıca bizi kapsayıp kapsamayacağı da belli değil
ilkmom bebemiz buraya yazdıktan sonra müdürümğ tekrar aradım tamam olur dedi sanırım orucken ne dediğinin farkında değildi 😆
catperson ilkmom oluyor, bu şekilde yapabilirsiniz. Evrak işiyle uğraşmak istemedikleri için olmaz falan diyebilirler ama doktor heyet raporunu yazdıktan sonra kimse itiraz edemez, işleme koymak zorundalar.
analikzormus ilkmom normal sağlık ocağından 3 günlük alın ya da özelden. Doktorunuza söyleyin bayramdan sonra yazsın 45 günlüğü
hilalerkann ilkmom Ben de öğretmenim ve doğum iznim yarın bitiyor. 2 gün sevk alıp tatile bağlayacağım. Seminer haftası başlatılacak ama bayramdan sonra benim de rapor almam gerekiyor. Size devlet hastanesi doktoru heyet raporu verecek? Özelden almayı düşünüyorum bende
ilkmom hilalerkann bende bugğn aile hekimliğinden 3 gün rapor aldım bayramdan sonra da 23 ünde heyeti başlatacagım . Evet devletten alacagım raporu