dogaysenur Merhaba kizlar 2.5 aylik bebeğim var son bir haftadir ensesinde uyurken epey bir terleme oluyor bu durumu yaşayan varmı ? Odada çok sıcak olmuyor iki kat giydirip yarıya kadar orta kalin battaniye ortuyorum üzerine önceden olmuyordu ama bugünlerde oluyor emzirirkende başı terliyor ama onun haricinde bir sıkıntısı yok. Terleyince huzursuz olup sesler çıkarıyor ama tam uyanık olmuyor 😪
Minikbirprenses dogaysenur bizimki 14 aylık hala kafası terliyor oda kaç derece kalın giydirmeyin pamuklu giydirin ince bişey örtün bende terliyormu usuyormu hala çözemedim ama kafası hep islak
baristunaceken Üstü kalın geliyor demek ki terliyordur bir kat giydirerek uyutmayı deneyin emerken kafa terlemeside gayet normal
dogaysenur Minikbirprenses genetikte olabiliyomus akrabamin eşine danıştım bugün kendisi doçent çocuk doktoru ama tiroid hormonuna da baktır dedi
dogaysenur mira_c biraz tikalilik var aspiratör ile temizliyorum fizyolojik sıkarak ama nefes alırken hala bir hirilti var sanırım tam açılmadı ya
purplerose Oda sıcaklığınızı 23 ün üstüne çıkarmayın kalın giydirmeyin. Bebekler genellikle terleyip soğuduğu için üşür, ama terlemezse o soğuk bebeği hasta etmez demişti doktorum. Çok terler ve o ter soğursa o zaman hasta edersin demişti
dogaysenur purplerose genelde 25-26 derece oluyor oda isiisi tavsiyeniz için teşekkür ederim deneyeceğim
gizviz Çok sıcak olmuyor dediğiniz 25-26 derece öyle mi :) ve o sıcakta bebeği iki kat giydirip battaniye örtüyorsunuz. Hani artık hepimizin elinin altında telefon var, buraya girip sorana kadar bi ideal oda sıcaklığı kaç derece yazsaydınız keşke.