Vesiley Kozlar yenidoğan takviye mama olarak ne önerirsiniz? Sma kullanıyorum sütüm yeterli değil yeni doğum yaptığım için.
Deletedmom245 Vesiley sma kullanıyorum. Kilo alımı da gayet iyi, besleyici de. Ama değiştirmek istiyorsanız bebelac gold da çok iyi
DogaLina Vesiley bende başta sma kullandım ama gaz yaptı. Aptamile geçtim. 4 aylık olduk hala bunu kullanıyorum. Herşey yolunda 🙏