hasibe04 Oğlum 17 aylık oldu son zamanlarda emziğe aşırı düşkün akşama kadar ağzından çıkarmıyo sürekli istiyo nasıl bıraktırabilirim bianda keseyimmi yoksa farklı yöntemi varmı şuan bıraktırsam erkenmi daha