Kızım 13 ay 2 gnlk. Yürümüyor hala. Ama düz duvardan bile tutup sıralıyor. Ayakta kalıyor adım atacagı sıra kendini kızla öne atıyor ahahha . Biz kolundan tutunca ucak gibi yürüyor.ama yürümüyor işte kendi, en fazla bir adım atıyo snra pat . taşımaktan yoruldum vallahi. Ne zaman yürür ya