yaman02 Kızlar eşim çalışıyor o yüzden 4 e randevu aldım o gün kan tahlili vermem gerekiyor ikinciye gitmem çok zor alırlar mı o saatte yoksa erken mi gitmek gerekiyor
simseklivekalpli yaman02 kan alma kapanırsa acile yönlendirebilirler ama garanti olsun diye 3e falan çekin randevuyu imkan varsa