alpaslanmom_ aslında kilo X2 koruyucu doz yani var olan değeri korur yükseltmek için ben bestiron X3 kulkaniyodum bir tek o iyi geliyo çünkü güzel yükseltmişti bizimkini kullanmayı bıraktık 2 aydır beslnemede çok skntli bizde yine düşmüş X3 ile hızlı tooarlyo bizimki