alpaslanmom_ çünkü bestiron bir takviye, ilaç deği, klinik araştırması yok. Sağlık bakanlığı kontrolü altında değil, tarım bakanlığı tarafından kontrol ediliyor. Sgk karşılamadığı hiç bir takviyenin araştırması yok. Çok yazdım bununla ilgili. D vitamini için de geçerli, sağlik ocağının verdikleri daha faydalı. Geçmiş olsun ❤️🩹