hilalpak Koltuk altımda 2 senedir aynı olan yuvarlak mercimek gibi bir şey var içerde değil dışarda deride böyle bir durum başına gelen var mı acaba doktora görünmek lazım mıdır
Mugerrr hilalpak bende de hamileyken vardı. Lenf bezi şişmişti. Doğumdan sonra sütüm gelince daha da şişti . Emzirdikçe kayboldu. Siz bir genel cerrahiye randevu alıp gidin. Önce elle muayene yapıyor sonra ultrason istiyor