Hanımlar ikizlerimden bir tanesini uyutamıyorum. 8 aylık oldular. Başta beşikte uyuyordu. 4.ayından sonra beşiğe yatmadı. Ana kucağında uyuttum. Onu da istemiyor. Kucağımda uyutuyorum onu da istemiyor. Sırtını asla yere koyamıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Çok uykusu var ama yatamıyor. Atak mı yoksa huyu mu anlayamıyorum. Var mı öneriniz?