Bebeğim 4.5 aylık Demir ilacını ve vitamin ilacını aynı anda mama yedikten yarım saat sonra veriyorum.Bi sıkıntı olur mu acaba yani nerdeyse 20 gündür bu şekilde veriyorum bazı yerlerde mamadan 2 saat sonra falan verin birini ayrı birini ayrı verin diyorlar doktor bana birsey demedi sadece tok karnına ver dedi.Bende napcağımı şaşırdım artık.