Yenidoğan dönemi çok yoğun, uykusuz ve bazen de biraz karmaşık geçebiliyor.
Ama zaman geçtikçe birçok anne o günleri farklı bir duyguyla hatırlıyor.
Kucağında küçücük bir bebek,
sık sık uyanan geceler,
uzun emzirme anları,
o minik kokusu…
Şimdi geriye dönüp baktığınızda, yenidoğan döneminden en çok neyi özlüyorsunuz?
Bebeğin kokusu mu?
Kucakta uyuyuşu mu?
O minicik halleri mi?
Ben en çok o kesik hüü şeklinde ağlayıp kucağa alınca sakinleşmesini özledim 🫠🥹