Bebeğim 3 ay 10 günlük . Gece uykusuna geçmek için 7 de serüvenimiz başlıyor emerek uyuyor. 20:40 gibi yatagına bırakmış oluyorum . Ve gece boyu acıktıgında uyanıyor emip tekrar uyuyor herhangi bir sallama vs yok ve fakat gündüzleri manuel anakucagımız var onun harıcınde bir yerde uyumuyor onda sallanarak uhkuya geçiyor ve sallanma durdugunda uyanıyor geceyle gündğzğ birbirinden çok farklı . Nasıl düzene sokabilirim tecrübeleri annelerden fikir bekliyorum