aynenbenim Merhaba bir kaş bıyık aldırmak artık 450 500 ₺ oldu tek kaş aldırmak 300 bana mı pahalı geliyor yorumlarda bulusalım
Niyesordunbucevabi aynenbenim kaş bıyık 300e gidiyorum saçlarımı kestirmeye gideceğim korkuyorum fiyattan 😆
aynenbenim birgencmom hamileyken mevcut agda gidiyordum oda alamadığım için ama artık bende gitmiyorum kasımı kendim şekil veremiyorum ama artık olduğu kadar yani her ay 400 500 verilmez
aynenbenim oylesinebiri__ kız napıyım özel bölge bacaklarımı aldırırdım mecbur doğum felan olur her an ona verdiğim para gözüme gelmezdi
Nikita aynenbenim philips’in facical hair ürününü aldım. Bıyık derdim yok. Kaşı da kaş usturasıyla düzeltip çıkanı cımbızla alıyorum.
BordoHuniliAnne Nikita forumgurmesi Bir ara araştırdım yorumlarda ince tüyleri kalın kalın çıkarıyor jilet gibi yazıyor sizde de böyle bir etki oldu mu, tavsiye eder misiniz?
ay_adengunes aynenbenim eşim karışmaz ben kendim diyorum saçımı kes diye çok da güzel kesiyor valla. Kaşlarım seyrek benim zaten ayda yılda bir uzuyor onu da bikere eşim toparladı yine ona aldırıcam
oylesinebiri__ aynenbenim bende önceden giderdim her ay düzenli şekilde bıraktım vücut ağdasini çünkü varis yaptı bacaklarimda lazere başlıycam
anonimli Ömrümde kaş bıyık için kuaföre gitmedim, evlenirken bile 😂 Evde kendim hallediyorum Ama bayramdan sonra saç kesimine gidicem inşallah o pahalı değildir😂
anonimli aynenbenim ayy kesip kısaltacaklar sadece fiyata bak🤦🏻♀️ Benim saçım da kalçamın altında göğüse kadar kestiricem, arar fiyat alırım çok derse evde keserim 😂