cicianne79 Öncelikle hayır olsun diyelim ömrü uzamıştır derler. Rahmetli babaneciğim rüya yorumlardı size bir kaç sır vereyim rüyalarınızı kimseye anlatmayın özellikle de kötü rüyalarınızı çünkü yoruma göre tecelli eder mazallah. İyi bir rüyayı da sadece ama sadece iyi yorumlayan birisine anlatın. Bazı rüyalar hayır bazıları şerdir. Yani bazıları rahmani bazıları şeytani peki bu ayrımı nasıl yaparız? Rahmani rüyaları gördükten sonra iç huzuru artar mutlu uyanırsınız. Şer rüyaları dillendirmeyip uyandığınızda dua okuyun Allaha sığının.