Hanımlar kızım 2 yaşına girecek geçmek bilmeyen bir hırıltısı vardı ağızdan nefes alıyor gece horlamaları vardı doktora götürdük orta kulakta sıvı olduğunu söyledi bademcikler büyük ve ilaç tedavisi başladık burun spreyi ve alerji ilacı 10 gündür kullanıyor horlaması geçti ama nefes alışı hala aynı ve hırıltı devam ediyor ilaçlar 1 ay sonra net etki gösterirmiş sonra kontrol var zaten aranızda yaşayan var mı ne gibi şeyler yapıyorsunuz böyle durumlarda konuşalım isterim