Herkese merhaba, 3 gün önce doğum yaptım. Oğlum doğduğu andan beri emziriyorum düzenli aralıklarla çok şükür sütüm de geldi aynı gün ama daha yeni olduğu için mi bilmiyorum sağım makinesinde deneyim dedim birkaç dakika uğraştım süt gelmedi bir göğsümden, diğerinden de birkaç damla geldi. Oğlumu yeni emzirmiştim ama sağım makinesine süt gelmesi kaç gün sürer? Eşim ve bende kan uyuşmazlığı vardı o yüzden bebeğin sarılık olma ihtimali daha yüksek dedi doktor, olmaması için en fazla 2 saatte bir emzir dedi ben her arandığında emziriyorum. Bu süt giderek artar mı yoksa mama takviyesi yapayım mı?