seher178 stella123 Allah yardım etsin bnde ilaca başlamayı düşünüyorum yoksa bünyem kaldıramayacak 20aylik bebek ve Yenidogam üstelik desteksizlik
mry765_ pink9 aynen öyle gece uyanmayan cocuk sımdı ayağımda sallıyorum 2 saattir savas verıyoz asırı hırçınkastı bana vurup duruyor her geçen gün huy degıstırıyor🤯🤣
mry765_ pink9 4. Ay cok sıkıntılı bizde 4 ay sendromunu cok kotu yaşadık bu sendromlar da yenı basladi bızmkıde 1.5 yas sendromu heralde🤣
pink9 mry765_ ay evet üçten dörde geçerken yaaadım memede ağlama zorla memede durma gece uyanma gündüz uykuları hep kısaydı bakalım dördüncu aydan beşe geçerken neler beklıyor benı 1.5 yaş sendromu da mı varmış 😀bakalım neler gorecehım daha
anonimuye stella123 bebegim bir yasıbda ve dün gece sabaha kadar yarım saatte bir agladı hiç uyumadım ve artk beynm zonkluyor öyle mene mama bagmlısıda degl sırf uyku saati yarım saat geckti diye sabaha kadar dalamadı