iremaslan35 kızımı temmuz sonunda doğurdum, Mersindeyim. Buranın sıcağı malum, bir de en sıcak aylar yani. Karışık alın, gece uyurken uzun kollu giydirdim, gündüz kısa kollu giydi. Evde klima çalışıyordu. Tek kat olarak giydirdim hep. Yaz bebeği çok rahat oluyor. Hastalık yok, salgın yok, çok rahat banyosunu yaptırırsınız, güneşe çıkar ve hızlı büyür.