Lazziya23 bence erken. 5.5 yaşında büyüğüm, ikinci 2 aylık. 30 ve 35 yaşında doğurdum. Yaşınız gayet normal. Kızım kendi işini kendi görüyor, sadece yemek yapıp veriyorum, banyosunu yaptırıyorum. Sabah kendisi kalkar, elini yüzünü yıkar, çişini yapar, taharet kullanmayı da öğrendi. Masaya gelir oturur, kahvaltısını yer. Kıskançlık krizi ilk 2 hafta oldu. Kendisi etkinlik yapar, oyun oynar, bazen bana yardımcı olmak ister. Kardeşini seviyor, oynatmaya çalışıyor. İyiki bu kadar aralık bırakmışım. Siz seneye çocuğunuzu kreşe verdiğinizde adaptasyon süreci olacak, çocuklar kreşin ilk senesini hastalıklı geçiriyor. Hasta çocuk ve yenidoğan bebekle uğraşmak zor. Kızımı 2 ay kreşe göndermedim, sırf eve hastalık getirmesin diye.