1ali Arkadaşlar merhaba , 26 aylık oğlum bir şey yerken aniden ağlamaya başlıyor elindeki şeyi bırakıyor . Bişey yiyip içmek istemiyor . Yanağına dokununca ağlıyo Acıyo diye ağzını gösteriyor . Bu durumu yaşayan var mı azı dişleri mi çıkıyor 😭
Kaardelen 1ali Yani muhtemelen diş ağrısıdır yada dişi ağrıyordur damakları da yara olmuş olabilir. Böyle ağlaması normal değil çünkü ağzının içinde bir sorun var demekki.
Nikita 1ali ağız içine baktınız mı? Aft olabilir, ısırmış olabilir. Dişleri tamamlanmadıysa diş çıkarıyor olabilir. Çatal batmış olabilir
1ali Kaardelen normal değil mi 😭 offf doktorlar da tam bişey demiyor ki ağız içine baktı bişey göremedi
1ali Nikita doktora götürdük ağız içinde bişey göremedi dişlerden olabilir dedi ama tam olarak o da emin olamadı ☹️