Oğlum ilk günden beri atopik cilde sahip. Fakat en son 6 aylık iken egzamaları geçmişti , 2,5 yaşında , fakat 1 aydır tekrar çıkmaya başladı sürdüğüm kremler ile hafifliyor geçiyor gibi oluyor tekrar başlıyor, önceden bacaklarındaydı iki gündür kollarında çıkmaya başladı . Doğduğundan itibaren özel şampuan ve duş yağı kullanıyorum ve atopik cilde uygun hep nemlendiricileri kullanıyorum , bu kez geçmedi. Önerileriniz yahut tecrübeleriniz benim için çok kıymetli olacaktır.