Benim bebeğim lde şuan 2 ay 9 günlük sabah 8den beri toplasanız 5 saat uyumuştur 🥲 evet çok yıpratıcı bir süreç tüm anneler için ama inşallah gecicek bu zamanlar 🙏🏻🥲 bizimki gaz bombası malesef sürekli ikinmalari var memede inlemesi uykuda sıçraması ıkınması.. damlalarını değiştirdik zeytinyağı içerikli d vit aldık gaz damlası kullanıyoruz günde 1 çay kaşığı zeytinyağını da veriyorum ama hiçbir şekilde ikinmasina gazını kakasını rahat yapmasına çare bulamadık bağırsakları geliştikçe azalicak diyolar ama böyle uykusuz hep kucak zamanları ne zaman biter bende sabırsızlıkla bekliyorum 🥹