Bebegim 3 ay 23 günlük, başlarda sütüm çok olmasa da yetiyordu emiyordu, sonrasında çevremden sütümün az olduğunu mama takviyesi almam gerektiğini duydum ve 2 hafta mama verdim. Mama verdikten sonra uykusu düzene girdi, tuvaletini vs daha sık yapmaya başladı bezleri doluyordu. Nedendir bilmem vicdan yaptım sütüm varken neden mamayla uğraşıyorum aramızdaki bağ kopar memeyi istemez diye korktum mamayı kesmeye çalıştım ama olmuyor çocuk memeyi kabul ediyor ama bir süre sonra süt çok olmadığı için ağlama krizine giriyor. Sağım denedim her seyi denedim ama artmıyor sanki içi bomboş max 20cc falan çıkıyor. Ne yapmam gerek artik cok yoruldum kendimi dunyanin en yetersiz annesi gibi hissediyorum