ecemciniiz Sizler çocuk doğduktan ne kadar süre sonra kulağına adını söylettiniz, biz hala okutamadık kimseyi bulamadık çünkü ve benim içime çok dert oldu bu durum 🤦🏻♀️
Elfgrn ecemciniiz 7 si çıkmadan okuttuk. Teyzemin eşi eniştem okudu ismini kulağına. İlla hoca olmasına gerek yok
Gul-42 ecemciniiz esınız okusun😀benım hastanede esımm okudu ben odaya gelmeden okumuş Bırde gelmiş babam okumuş🤣
elizinannesigeldi ecemciniiz 7 günlüktü bebeğim , babası okudu Ben de , babasının okumasını istiyordum 😊
nadidelifora ecemciniiz bebeğim 21 gün yoğun bakımda kaldı. Eve geldiğimiz gün eşim abdest alıp okudu kulağına ismini. İlk çocuğumuz da da babası okumuştu hastaneden gelince.
annelikyolculugumm ecemciniiz babası okuyabilir ya da bilen biri okusun derseniz illa ki yakınınızda camii vardır rica edersiniz 5 dk okur imam 🤷🏻♀️ ne kadarlık şu an
ecemciniiz Daha doğalı 2 gün oldu ☺️ Ben dini bilgisine güvendiğim biri okusun istiyorum ama Kıbrısta yaşıyorum burada da kimseyi bulamadım açıkcası. Eşim alevi, onlarda yokmuş böyle şeyler 🤷🏻♀️
Naz-K ecemciniiz ilk 7 gün içerisinde okunmalı diye biliyorum , 5.gün hastaneden çıktık 6.gğn eşim okumuştu adını.
Lolik ecemciniiz hastaneden çıktığımız gün eşim okudu , kimseye ihtiyacınız yok ki eşiniz okusun ya da babanız kayınpederiniz
ecemciniiz Eşim ve ailesi alevi mezhebinden insanlar, ve bu kültürü bilmiyorlar. O yüzden de pek ehemmiyeti yok onlar için.
123456777 ecemciniiz eve geldikten sonra kayınbabam okudu 2. Gündü sanırım. Yani basit bişey bunun için özel biri olmasına gerek yok eşiniz okusun daha manevi olur🫠
efnanalya35 ecemciniiz benim kızımın kulagına da babası okudu ikinci gebeligimdede babasınokuyacak inşallah