Merhaba herkese, bebeğim 15 aylık vücudunda birden döküntüler çıkmaya başladı.Bugün 10. Gün ve hala şiddetli bir şekilde devam ediyor.Genellikle akşamları ortaya çıkıyor ve birden bazen tüm yüzü saracak şekilde, başka bir gün bacak bölgesinde, ortaya çıkıp yer değişen döküntüleri mevcut.Doktoru ürtiker dedi ve zyretec ilacı verdi döküntüler çıktığında kullanmamız için .Fakat buda sadece baskılıyor diğer gün yine aynı şekilde vücudunda beliriyor döküntüler.
Böyle bir durum yaşayan var mı, varsa neden kaynaklı olabilir?Bebeklerinde böyle bir şey yaşayıp çözüme kavuşturan varsa cevaplarınızı beklerim?