Kızlar benim oğlum 2 aylık hem anne sütü hem mama alıyor ve her ikisinde de ne kadar versem içiyor sanki hiç doymuyor gibi davranıyor ama sonrasında kusuyor. Sizinkilerde öyle mi yoksa 90 cc de falan doyup bırakıyorlar mı kendi istekleriyle? Benimki hep aç gibi davranıyor anlamadım ben