umayy06 Merhaba sma nın toplatılmayanlarını nerden bulabiliriz acaba ben marketten buldum parti numarası toplatılmayanlardandı ama bie tane vardı bebeğimde sevdi bu mamayı başka nerden bulabilirim acaba hala kullanan annelerimiz varmı
gizemtemel umayy06 kac numara kullaniyosaniz canim eczaneden temin etmeni tavsiye ederim cunku genel olarak sma aptamil marketlerde satisi olmamakta bende sma kullaniyodum ama surekli seri numarasina bakmakla ugrasmayim diye bblc golda gectim memnunum evet ama eczanelerde goruyorum tum mamalari eczane daha saglikli olur diye dusunuyorum
CilekliKedy umayy06 eczane veya e bebek en güvenilir büyük marketlerden alırdım önceden bize daha yakın olduğu için artık e bebeğe gidiyoruz mutlaka almak için
gizemtemel umayy06 o zaman mama degistir canim istersen emin olamiyorsan eger hipp yada bblc gold tavsiye ederim
umayy06 gizemtemel hipp denedik ama kusturdu bebelac goldu da denemedim hiç sma yıda sevdi diye bırakmayım diyorum ama
gizemtemel emosss__ eczaneden bende toplu aliyorum malesef ilcede oldugum icin ebebek yok kargoda ne surede gelir bilemedigimden hic denemedim acikcasi
gizemtemel umayy06 hipp benim bebegimide kusturdu ama icerigi temiz diye dedim her bebegin metabolizma ayni olmuyo ama bblc Gold deneyebilirsiniz ben memnun kaldim 2ay 23 gunluguz kilo alimi doyumu falan guzel 3-4 saat arayla 90 ml veriyorum bir tek gece uykusunda 120 ml veriyorum rahat uyusun diye
emosss__ gizemtemel 3 günde geliyor e bebeğe sipariş verince ben her ay 15 inde veriyorum 18 inde elime ulaşıyor
umayy06 emosss__ e bebeğe öyle sipaiş veriliyormuydu biz sorunca yok diyorlar hiç siparişten bahsetmiyorlar
gizemtemel umayy06 yok zaten gece 12de mama iciyor uyuyor sabah 7-8 anca acikiyo istiyo sabaha kadar rahat uyuyoruz sukur
emosss__ umayy06 aynen iyi işe yarıyor ben ayda 10 kutu kadar alıyorum taşımaktan falan iyi oluyor kargo kapıya kadar getiriyor