11 aylık bebeğim anne ve baba dışında kimsede durmuyor ağlıyor hemen bizi istiyor. Tek çocuk çoğunlukla gün içinde bizi görüyor. Kalabalıkta da kimsenin kucağına girmek istemez ağlar. Alışsın diye akşamları iki üç saatte olsa birilerine gidiyoruz veya bize geliyorlar. Haftanın bi kaç günü. Evde de hep onu yürüteyim kucağımda olsun istiyor. Geçici bir şey mi bu? Yaşayan var mı aynı durumu? Veya nasıl aşabiliriz?