mrvt866_ oyh yavrum benim, rabbim şifa versin hem senin yavruna hem benim,
Benim kızımda ayni şekilde ne eksik ne fazla
Ben 3 dra gösterdim uzmana bile hepsi ayni şeyi söyledi kendiliğinden max 3 yaşina kadar geçer diye. Yani kilo aldikca geçecek dendi. Bende sabirla bekliyorum geçmesini.