Öğretmen olmayanlar yine işkembeden sallamışlar kusura bakmayın o işler öyle olmuyor. Eskiden her şey şikayet edilmezdi tahammül vardı demiş biri tam tersi eskiden öğrenciler bu şekilde ben her istediğimi yaparımcı değildi. Öğretmenden ya da yabancıdan farklı ortamlardan çekinip istediği gibi davranamazdı çocuklar şimdi özgür çocuk adı altında şımarık çocuklar yetiştirildiği için çocuklar dünyayı kendi etrafında dönüyor zannediyor her istediklerini yapmak istiyorlar. Sizin evde baş edemediğiniz tek çocukla öğretmen nasıl kırk tane çocuk arasında baş etsin. Eğer bir çocuk okul çağına gelene kadar belli başlı kazanımları kazanamamışsa kurallara uymak, toplu hareket etmek, sıra beklemek, söz dinlemek gibi bunları öğretmen hem müfredatı öğretip hem bunlarla uğraşamaz öyle bir görevi de yok o yüzden tabiki de yönlendirme yapacak. Oldu yani kırk tane çocuk arasında eğilip çocuğunuzla göz teması kurup şuanda bunu yapamazsın diyip açıklama mı yapmamızı bekliyorlar peki diğer 39 öğrenci ne yapacak biz bakışırken. Ne hallere düştük herkes öğretmen herkes pedagog