Arkadaşlar çok öfkeliyim ne yapacağımı bilmiyorum depremden sonra Ankara ya taşındık ve burada tanıdık kimse olmadığı için iş arkadaşımın aklıma uyup Keçiören de ünlü bir ürolog a oğlumun sünnetini yaptırdım. Kabızlık sorunu yaşadığımız icn sonradan çocuk cerrahına gittik be çiş deliğinin asagıda olduğunu sünneti söyledi kimin yaptığını sordu operasyon gerekebilir dedi ve biz çok tedirgin olduk memlekette bask bir çocuk cerrahına götürdük ve sorduğu ilk soru bu sünneti bir doktor mu yaptı sünnet olmaması gerekiyormuş çünkü bu operasyonda sünnet derisini kullanıyorlarmış ya hissetmesin daha anlamaz diye sünnetini erken yaptırdığım oğlum doktor sünnetci diye ün salmış bir beceriksiz yüzünden tekrar operasyon geçirecek çok öfkeliyim! Bu durumu yaşayan var mı aranızda?