Mom567 merhaba, ben de kullanıyorum mama ( neocate) irmikli pirinç unlu meyveli muhallebi yapıyorum kahvaltıya her sabah öyle yediriyorum. doktorumuz sabah akşam muhallebicinin içine koy demişti . Bi video izlemiştim doktor keklerine kurabiyelerine koyabilirsiniz demişti hiç denemedim. Çorbada nasıl olur bilemedim