Kızlar yarın devlet hastanesinde spiral taktırmak için randevu aldım süreç nasıl işliyor gider gitmez takıyorlar mı? Şuan adetliyim. Ve tek başıma arabayla gideceğim sonrasında ağrı sızı oluyor mu yanımda biri olması gerekir mi? Birde spirali biz mi alıyoruz bakır veya hormonlu biz mi karar veriyoruz süreci anlatır mısınız hiç bilgim yok